برگزاری کمیسیون پایش محیط کسب و کار خانه صمت ایران به میزبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی

نشست کمیسیون پایش محیط کسب و کار خانه صمت با حضور نمایندگان خانه صنعت، معدن و تجارت ایران و به میزبانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران برگزار شد.

به گزارش سبا724، “طهمورث لاهوتی” معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در خصوص این نشست ضمن تاکید بر تقویت ارتباط تشکل های بخش خصوصی با سازمان، افزود: پیرو تفاهم نامه همکاری منعقده میان سازمان و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، موضوعات و مشکلات مربوط به دریافت پایان کار، سند رسمی زمین،  جرایم و همکاری‌های دوجانبه در زمینه آموزش تخصصی شاغلین واحدهای صنعتی، خدمات مشاوره ای به واحدهای صنعتی و برگزاری نمایشگاه ها و استفاده از ظرفیت‌های خانه صمت به منظور توسعه صنایع کوچک مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست ضمن بررسی موضوعات مطرح شده، راهکارهای رفع مشکلات موجود تشریح و مقرر شد با برگزاری جلسات مستمر و منظم میان خانه های صمت استان ها با شرکت شهرکهای صنعتی استان ها، نسبت به رفع مشکلات صنایع مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مربوطه و اجرای دقیق و کاربردی مفاد تفاهم نامه فی مابین اقدامات لازم صورت پذیرد.

همچنین مقرر شد از ظرفیت و کمکهای خانه صمت ایران به منظور تقویت مفاد قانونی برنامه 5 ساله توسعه هفتم در جهت کمک به توسعه صنایع کوچک و متوسط و تسهیل امور آنها استفاده شود.

شایان ذکر است که چهارمین جلسه کمیسیون پایش محیط کسب و کار، خانه صنعت، معدن و تجارت ایران روز چهارشنبه 9 شهریور 1402 برگزار شد. در این جلسه مقرر شده بود تا کلیه اعضای این کمیسیون و اعضای خانه‌های صمت کشور نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مشکلات و چالش‌های موجود در شهرک‌های صنعتی جمع بندی و اهم موضوعات و مشکلات احصاء شده را در نشستی به مسئولان سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران جهت پیگیری‌های لازم ارائه دهند که نشست امروز در این راستا برگزار شد.

منبع: روابط عمومی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا